Slaapproblemen

Slecht slapen is heel vermoeiend
Het kan zijn dat je kortere of langere periodes in je leven slecht slaapt. Dat komt dan bijvoorbeeld doordat je overdag veel stress hebt off door een ingrijpende gebeurtenis. Meestal gaan slaapproblemen gewoon weer over als de spanning overdag ook weer afgenomen is.  Soms duurt het langer. Als je een slechte nachtrust hebt is daar gelukkig iets aan te doen.

Slaaplog bijhouden
Soms kan het helpen een tijdje een slaaplog bij te houden. Hierop noteer je hoeveel je slaapt, wanneer je wakker bent, maar ook gebruik van koffie, alcohol e.d. Download hieronder het slaaplogboek. Dit kun je uitprinten en bijhouden. Lees eerst goed de toelichting. Bekijk anders eerst even een voorbeeld van een ingevuld slaaplog.

Download het slaaplog

 

Zo help ik je

  • Individuele hulp
    Eerst brengen we je problemen in kaart. dat doen we door middel van een intakegesprek in combinatie met het bijhouden van een slaaplogboek. Vervolgens bied ik je een aanbod op maat. Een traject duurt meestal zo tussen de 3 en de 8 sessies

  • Crash course Slaap Lekker
    In 1 ochtend leer je alles wat je moet weten om je nachtrust te verbeteren. 
    Je gaat naar huis met praktische tips die bij jouw situatie passen en waar je direct mee aan de slag kunt.
    Bekijk hier de actuele data of schrijf je direct in

    japanse annemoon 
 
  • Daglichtlamp lenen/huren
    Licht is een belangrijke factor voor een gezond dag- nacht ritme. Ook te huur voor mensen die last hebben van winterdepressie en/of voorjaarsmoeheid. 

  • Bekijk mijn tips om lekker te slapen

Wat anderen over ons zeiden

".... Ze heeft me geholpen om mijn leven overdag zo in te richten dat ik in de nacht steeds beter de rust kan vinden om lekker te gaan slapen."

Voordat ik bij Froukje kwam maakte ik overuren in piekeren (....) Ze heeft me veel meer zelfvertrouwen gegeven."

"Froukje heeft mij op een bijzonder prettige manier gecoacht. Ik heb geleerd meer balans te brengen in mijn werk door rustmomenten in te bouwen en te accepteren dat goed, goed genoeg is. Dit heeft onder meer bijgedragen aan een betere nachtrust en een positievere houding."

Neem contact met mij op:

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

050 - 21 12 745
froukje@praktijk-debovenkamer.nl
www.praktijk-debovenkamer.nl
Vismarkt 34a
9711 KT Groningen

Meld je aan voor de Nieuwsbrief

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

De praktijk is Geregistreerd lid van koepelorganisatie het RBCZ, beroepsvereniging NVPA en geschilleninstantie SCAG